Friday 20 April 2018

Carmelo anthony opções de comércio que precisam acontecer


Carmelo Anthony ainda mantém suas opções em aberto, mas diz que o Knicks ainda não colocou nada na mesa.


CIDADE DE OKLAHOMA - Carmelo Anthony poderia colocar o kibosh em qualquer conversa comercial, afirmando, de forma inequívoca, que ele está exercendo a cláusula de não-comércio, não importa quantas granadas Phil Jackson joga o seu caminho.


Mas com cerca de uma semana até o prazo final, não é onde Anthony está. Suas opções permanecem abertas.


"Você não sabe o que pode acontecer. Eu vi muitas coisas acontecerem nesta liga ao longo dos anos ”, disse ele. "Eu não sei o que vai acontecer ou o que pode acontecer. Obviamente, sabemos o que pode acontecer na próxima semana ou duas. Mas eu acho que vamos ver quando chegar a hora.


Para ser claro, a preferência de Anthony é ficar em Nova York e seu ponto principal na quarta-feira foi que não há nada a discutir até que a gerência se aproxime dele com um acordo. Nesse momento, ele discutirá mais com sua família.


Carmelo Anthony diz que pensará em qualquer opção que os Knicks ponham na mesa com sua família.


"Tivemos uma conversa, mas não é uma conversa de um dia e dois dias", disse Anthony. “Essa é uma conversa em que você realmente tem que colocar tudo em perspectiva e olhar para ela a partir de uma grande foto. Você não pode ter essa conversa em uma ou duas conversas porque é mais profundo do que isso.


"Nada veio a mim, nada veio à minha mesa para eu olhar", acrescentou Anthony. "Até esse momento chegar, eles não precisam que eu fale sobre a cláusula de negociação".


Em seu mundo ideal, Anthony gostaria que as estrelas se juntassem a ele em Nova York, em vez de ele sair para encontrar esse tipo de ajuda em outro lugar. Mas nos três verões de Phil Jackson, o maior nome que os Knicks atraíram na livre agência foi Joakim Noah - e isso ocorreu com Nova York pagando muito acima do valor de mercado.


Novas páginas do New York Daily News.


Kevin Durant nem se encontrou com os Knicks durante o verão, após anos de especulações de que ele iria considerar o mercado.


Para piorar a situação, o tratamento de Charles Oakley e a forma como Jackson tratou Anthony manchou a reputação da franquia entre os jogadores. Anthony disse que não tentou recrutar agentes livres este ano e reconheceu que as questões fora dos tribunais podem impedir os jogadores de considerarem os Knicks.


“Isso pode ser um caso em algumas situações. Eu acho que a forma como os acordos são estruturados agora, mesmo que você não queira vir, há uma oportunidade para você ganhar mais dinheiro, ”disse Anthony. "Muitas vezes os jogadores olham para isso, isso meio que ofusca outras situações."


Carmelo Anthony teria que concordar em renunciar a sua cláusula de não negociação se Knicks quiser movê-lo no prazo.


Neste verão, Dwyane Wade e Chris Paul se tornarão agentes livres - e Nova York pode criar espaço suficiente para assinar um deles -, mas a situação dos Knicks transformou o sonho de longa data de Anthony na variedade de tubos.


A menos que ele saia de Nova York.


"Eu não sei onde isso poderia acontecer. É sempre um sonho ”, disse ele. "Eles estão todos no mesmo barco em que estou. É difícil pensar em outra coisa quando o Chris está passando por sua cirurgia e (Wade) está passando pelo que eles estão passando em Chicago. Acho que é difícil começar a pensar nisso agora. Eu acho que todo mundo só precisa de uma pausa, todo mundo está esperando pela pausa para descomprimir e reavaliar. ”


Inscreva-se para BREAKING NEWS Emails.


Grato pela assinatura!


Registe-se agora para começar a receber alertas de última hora em sua área de trabalho.


Como seria um Carmelo Anthony para o Portland Trade?


Recentemente, os Portland Trail Blazers entraram no sorteio do Carmelo Anthony e agora são candidatos a adquirir o 10x NBA All Star. Anthony tem uma cláusula de não-comércio, então um negócio para Portland teria que ser aprovado. Aqui está o que seria um negócio de Melo para Portland.


Os Trail Blazers são 39 milhões de dólares acima do teto salarial, e são 19 milhões de dólares sobre o imposto de luxo. Se a equipe permanecesse lá, o proprietário da Trail Blazers, Paul Allen, teria um enorme cheque. Para adquirir Anthony, os Blazers precisam se livrar de alguns grandes salários anuais, incluindo Evan Turner (19m), Allen Crabbe (19m) e Mo Harkless (10m).


Os Knicks estão bem no teto salarial, então se eles trocassem o contrato de Carmelo, eles teriam bastante espaço para captar alguns contratos. Se os Knicks tivessem que aceitar alguns desses contratos, as chances são de que Portland teria que fazer algumas escolhas extras.


Agora, até 2024, os Blazers têm uma primeira rodada para escolher um ano. Eles têm uma infinidade de escolhas de segunda rodada, mas essas escolhas seriam uma reposição.


Alvos potenciais que Nova York poderia adquirir para Melo.


Allen Crabbe assinou com uma enorme oferta pelo Brookyln Nets no último offseason (4a / 74m). Crabbe é um jogador de papel sólido (10.7 PPG) e é confiável, como ele jogou todos, mas dois jogos da temporada regular nas últimas duas temporadas. Embora Crabbe seja pago quase o dobro de pontos por jogo, ele é apenas 25 e não atingiu seu auge.


Evan Turner é outro cara que os Knicks podem receber. Turner também assinou um grande contrato na offseason (4 / 70m), e ele não viveu até o hype. Embora Turner tivesse uma média de apenas 9 PPG na temporada passada, ele registrou apenas 25 minutos por noite. Um novo sistema em Nova York e uma chance de conseguir mais minutos poderia ajudar Evan Turner.


Meyers Leonard (9.9m para a próxima temporada) é outro cara que os Trail Blazers poderiam receber. Leonard se torna mais dispensável após a seleção do centro de Zach Collins no Draft NBA 2017. Leonard tem apenas 25 anos e é um bom jogador de defesa frontal. Ele é um atirador de 3 pontos de 37% na carreira e por 36 minutos, com média de 11,8 pontos na última temporada.


Por que o comércio é desafiador para Portland.


Portland tem uma questão clara de limite. Então, se Portland adquirir o Melo, eles precisam enviar algumas peças para Nova York, ou precisam encontrar outro time para assumir esses contratos. Nisso na offseason, muito poucas equipes têm espaço de limite restante.


Se nenhuma equipe aceitar os contratos ruins, Portland terá que enviá-los para Nova York, o que provavelmente os envolverá em Nova York.


POR recebe: Carmelo Anthony.


A NYK recebe: Allen Crabbe, Meyers Leonard, primeira rodada de 2018 e 2020 (Top-5 protegida para ambos).


Dame & amp; CJ realmente quer Melo em Portland 👀


Por que isso funciona para Portland?


Portland é capaz de adquirir uma estrela, que deixou muito no tanque. Ele só está sob contrato para os próximos dois anos, então eles não precisam se preocupar com problemas de longo prazo com o seu negócio. Adicionar Anthony faria de Portland um forte concorrente no Ocidente se pudesse se manter saudável. A formação inicial que contém Damian Lillard, CJ Mccollum, Carmelo Anthony e Jusuf Nurkic é assustador.


Além disso, Portland é capaz de lançar um pouco de limite, já que os contratos de Crabbe e Leonard valem 3 milhões a mais do que os de Anthony. Enquanto isso pode parecer pequeno, cada milhão de dólares no imposto de luxo é multiplicado, por isso economiza muito dinheiro. Portland também é capaz de se livrar de alguns problemas de capitalização de longo prazo, já que eles são capazes de despejar 88 milhões de dólares, já que é o dinheiro que Crabbe e Leonard devem nos próximos 3 anos.


Por que isso funciona para Nova York.


Com este comércio, Nova York finalmente tem uma direção. Enquanto Crabbe e Leonard podem estar sendo pagos em excesso, ambos são ótimos atiradores que podem abrir espaço no chão, e eles se encaixam no jogo moderno da NBA. Crabbe e Leonard estão ambos com 25 e ainda não atingiram seus primos, então Nova York é capaz de adicionar dois jovens.


Além disso, Nova York não será competitiva por pelo menos 3 anos. Assim, Nova York é capaz de suportar financeiramente esses contratos e, em troca, eles recebem duas escolhas na primeira rodada. Nova York precisa urgentemente de jovens talentos, e Crabbe e Leonard, além das duas escolhas, os ajuda com isso. Quando tudo se resume a isso, Portland estaria trocando a primeira vez por Melo e a primeira vez em Nova York para enfrentar Crabbe e Leonard.


Compartilhar isso:


Pós-navegação.


Deixe uma resposta Cancelar resposta.


Você precisa estar logado para postar um comentário.


Duas primeiras escolhas de rodada? Naw Veja o que Boogie e PG13 trouxeram de volta. X + Meyers + primeiro no máximo. Se NYK quiser deixar o valor comercial de Melo continuar a cair, tudo bem, nós faremos outra corrida por ele antes do prazo de negociação para apenas X + Meyers + 2º.


2 picaretas da primeira rodada = 1 para melo e uma para Knicks fazer negócios.


Carmelo Anthony: O que os Knicks podem fazer?


O New York Knicks tem estado no meio de conversas comerciais e da discussão da agência livre nos últimos dois anos. Eles varreram a folha de pagamento dos livros e atualmente têm uma das folhas de pagamento mais baixas do campeonato.


O problema para os Knicks agora é que a equipe tem excelentes jovens talentos, que prefere não se separar e que o clube tem um desempenho melhor que o esperado no início da temporada.


Isto é em grande parte devido ao desempenho fantástico de Amare Stoudemire e do ano de carreira que Raymond Felton está tendo.


Então, o que eles fazem agora?


As poucas pessoas que atualmente não vivem sob as rochas estão completamente conscientes de que os Knicks têm um grande interesse em adquirir Carmelo Anthony do Nuggets.


Enquanto isso, o Nuggets, Nets e parece que alguns agentes estão pressionando para que Carmelo aceite o comércio para o Nets e permita que a história termine aí.


Os Nets têm um bom pacote para oferecer ao Denver e estão dispostos a esgotar completamente sua lista para fazer isso. Para Carmelo Anthony, a única razão para ele assinar esse acordo seria garantido dinheiro antes do CBA. Mas por que ele deveria se apressar?


O prazo de negociação se aproximava e os Knicks deviam colocar alguns outros ferros no fogo. Eles realmente têm um pacote muito bom para oferecer para Anthony, se eles estão dispostos a separar alguns dos seus jovens talentos.


Porque eles não têm nenhuma escolha de draft, o Nuggets pode ser o time a arrasar - e obviamente tem sido.


Aqui estão algumas condições que tenho pensado nos últimos dias.


Carmelo Anthony pode ficar com medo e tomar uma decisão terrível e assinar com o Nets.


O Denver Nuggets corre o risco de não conseguir nada para Carmelo Anthony, se ele continuar forte.


Os Knicks são um time decente.


Os Knicks precisam desesperadamente de um centro real para chegar às Finais da Conferência.


O Knicks precisa de um guarda de tiro e guarda de pontos de backup.


Os Knicks precisam de defensores.


Os Knicks têm o enorme contrato de $ 11M de Eddy Curry para oferecer.


Várias equipes da liga que estão fora da disputa precisam se concentrar na redução salarial.


E se Melo pegar Cold Feet e for para o Nets?


Se Carmelo Anthony assinar com o Nets, os Knicks terão que seguir em frente. Há milhões de dólares de incentivo para Carmelo assinar e ele pode, se o Denver mantiver suas armas e buscar apenas a melhor oferta possível e eles podem fazer isso. Os Nets podem oferecer picks de draft, e isso é muito atraente.


O Denver Nuggets não está fazendo nada para sugerir que deseja ser um clube de bola vencedora nos próximos três anos sem Carmelo Anthony.


Isso se deve, em grande parte, às negociações iminentes do acordo coletivo. Portanto, há uma pressão considerável sobre Carmelo e seus agentes, que têm interesses próprios e se beneficiam mais de uma assinatura de contrato maior.


Os Knicks devem estar se movendo em um Plano A e um Plano B - e se Melo é o Plano A ou B é difícil determinar agora, porque os Knicks estão jogando basquete bom com uma folha de pagamento comparativamente pequena que ficará significativamente menor quando o contrato de Curry expirar .


(Os Knicks têm sete jogadores contribuintes que combinam menos que Curry, que não joga nada.)


O que sobre o nuggets?


Os Nuggets estão basicamente tentando fazer com que esta seja sua versão do comércio do Dallas Cowboys Herschel Walker. Sendo que nem todos na NBA podem ser como os Lakers ou Boston Celtics e Pau Gasol e Kevin Garnett do ex-membro da franquia para o equivalente de amendoim e um aceno de cabeça.


Os Nuggets são uma equipe terrível para negociar um comércio com três razões:


Os Nuggets não estão tentando ganhar agora.


Os Nuggets estão prestes a perder uma tonelada de custos com folha de pagamento.


Os Nuggets definitivamente não estão tentando ganhar agora.


Supondo que Carmelo vá embora, essa é uma equipe que está prestes a perder uma tonelada de folha de pagamento no final desta temporada, independentemente do que aconteça. A Kenyon Martin, a Carmelo Anthony, a J. R. Smith e a Chauncey Billups têm um salário combinado de US $ 62 milhões, dos quais apenas cerca de 4 milhões são garantidos à Billups no próximo ano.


Os Nuggets sem Anthony não têm razão para assinar novamente nenhum deles. Então eu acho que o Nuggets está prestes a perder US $ 58 milhões em despesas, se eles não fizerem nada. Como resultado, eles podem se dar ao luxo de serem gananciosos.


O maior motivo (enfatizado por 1 e 3) dos Nuggets é um time terrível para negociar, é que seu objetivo principal para o próximo ano não está relacionado com a coluna de ganhos / perdas ou com as pontuações de caixa para jogos de basquete.


Eles estarão em um modo de reconstrução planejado, em oposição a uma reconstrução forçada por lesão. E eles sabem que haverá uma enorme quantidade de agentes livres entrando no mercado nos próximos três anos.


Por que uma negociação está demorando tanto?


Assim, os Nuggets estão dizendo "Não" para a equipe que tem "pássaros na mão" (NY) e se segurando para fazer um acordo com uma equipe que tem "pássaros no mato" (NJ) para oferecer. O verdadeiro "pássaro na mão" que Nova York tem é o claro desejo de Carmelo Anthony de assinar com eles.


Sua administração tem muita confiança em sua capacidade de redigir, mas sua lista mostra que eles conseguiram ganhar com o comércio e uma bola de loteria da sorte. (LeBron estava fora do tabuleiro e Detroit contratou Darko, então foi muito, muito fácil para eles.) A confiança deles em construir picks de compra parece injustificada - a menos que sejam escolhas antecipadas.


A única razão para os Nuggets participarem de uma negociação é obter ativos que terão valor daqui a três anos e tentar, ao mesmo tempo, eliminar qualquer excesso de salário que possam ter. É por isso que Al Harrington e Chauncey Billups são empacotados em negociações.


(O contrato de Al Harrington não é tão ruim assim, mas o Denver não espera ser um clube de disputas durante a duração do evento, então por que mantê-lo quando você pode pagar a outra metade para se juntar a eles na longa espera pelo retorno do clube. tempos prósperos?)


Os Nuggets são apenas gananciosos?


O Nuggets gostaria de fazer um trade que lhes dê mais pelo menos e a única coisa que os detenha é a fortaleza de Carmelo Anthony. O Nuggets poderia se importar menos onde Carmelo acaba e é melhor para eles mandá-lo para a Conferência Leste, que terá um congestionamento de equipes de qualidade.


Para o Nuggets, é melhor mandar NJ para as escolhas, mas, se quisessem ganhar, seria melhor mandá-lo para Nova York pelo talento barato e comprovado. De qualquer forma, ele está fora de seu quintal, exceto por dois jogos por ano para o resto de sua carreira.


Eles são melhores negociando com ele do que eles estariam perdendo ele, no entanto, eles não são exatamente ruins se ele apenas se afasta. O Nuggets ainda será capaz de colocar em campo uma equipe que pode ganhar alguns jogos e terá custos muito baixos.


Os Nuggets são um pouco gananciosos, mas esta crise representa uma grande oportunidade para eles.


Os Knicks são uma equipe decente. Eles precisam de Carmelo?


Os Knicks são um bom clube de bola e podem realmente se recompor por uma ou duas temporadas, se jogarem errado suas cartas. Idealmente, eles teriam gostado de pegar lá superstar na agência livre e evitar tudo isso dançando para obter as mercadorias.


Infelizmente, os Knicks não possuem nenhum pick de draft para negociar ou usar para si próprios. Então, eles não têm o lubrificante certo para fazer com que o comércio escorregue pelas gargantas da administração do Nuggets sem abrir mão de alguns dos outros talentos da lista.


Qual é o problema que os Knicks têm que os Nuggets não fazem?


O problema que os Knicks têm é que eles são muito melhores que os Nets. O Nets teria dificuldade em vencer um campeonato de ensino médio, então por que não explodir o plantel de um jogador?


Os Nets têm o luxo de poder oferecer aos seus primogênitos para fazer esse negócio, porque eles não vão a lugar nenhum rápido. Se apenas os Knicks tivessem muita sorte. Isso seria fácil.


Quem diria que Raymond Felton tocaria tão bem que as pessoas parariam de falar sobre Chris Paul e Tony (“Sim, sou casado com Eva Longoria, mas acho que sua esposa é QUENTE!”) Parker como a próxima peça necessária em Nova York?


Alguém esperava que Larry Fields jogasse bem por $ 473.000 / ano? Wilson Chandler esperava jogar bem esta temporada? Que Ronny Turiaf jogou bem (embora fora de posição) e ganhou o seu pagamento? Que "O Galo" continuaria cantando?


Basicamente, os Knicks estão indo bem, então eles estão tentando agir com responsabilidade.


Isto é o que torna a situação para os Knicks complicada. Eles não precisam do Carmelo tão mal quanto pensavam antes da temporada começar. Eu ainda acho que o time deve estar disposto a se separar do talento para pegar Anthony, porque eles não precisam de Gallinari, Chandler e Fields (não todos os três), se conseguirem um artilheiro comprovado e um sorteio de bilheteria.


Mas, esses caras estão colocando números na pontuação da caixa com um baixo custo de desconto. Então, esses são os tipos de jogadores que você gosta de manter por perto. Carmelo Anthony ainda é o movimento sexy e manter o que eles têm é o mundano.


O único cara que eles estão pagando demais nesta temporada é Eddy Curry. Eu me sinto mal pelo cara, mas é verdade.


Oportunidades ainda existem se os Knicks querem fazer um movimento:


Em qualquer caso, os Knicks podem criar outras oportunidades de crescimento procurando em outro lugar, se precisarem, e é compreensível que Nova York esteja tendo problemas em juntar as partes para fazer um negócio acontecer.


A maioria dos jogadores em sua lista está superando o pagamento, então trocá-los por alguns ativos menos valiosos (Draft Picks) para serem embalados e enviados para um jogador que sua equipe não precisa absolutamente é uma proposta intimidante.


Se não fosse, os Knicks estariam negociando para as escolhas de draft fora de um acordo de três equipes, porque essa pode ser sua maior necessidade daqui para frente.


O que os Knicks realmente precisam?


Os Knicks precisam de um Centro, Guarda de Ponto de Backup, Guarda de Tiro e Defensores.


O New York Knicks joga na Conferência Leste. O caminho para as finais será brutal e poderá ser uma excelente série.


A nata da colheita no pescoço da floresta é representada pelo extremamente profundo e físico Boston Celtics, o dinâmico e profundo Chicago Bulls, o Miami Heat carregado pela frente e a potencial explosão que é o Orlando Magic.


O New York agora é provavelmente o quinto melhor time da conferência e não é porque eles são ruins, é porque as equipes à frente deles são boas. Os Knicks terão que jogar duas dessas equipes para chegar às Finais da Conferência.


Com exceção de Miami, todas essas equipes possuem quadras de frente impressionantes. Orlando tem Dwight Howard e é o jogador de campo mais problemático que qualquer time tem; ele compensa a falta de profundidade que sua equipe tem no meio com seu jogo estelar. Os Knicks são completamente superados por Boston na maioria das posições e certamente em profundidade.


O mesmo pode ser dito ao compará-los a Chicago. Estas também são boas equipes defensivas que Nova York não conseguirá disputar a quadra e Nova York não apresenta um único problema significante para qualquer um deles, com exceção do Amare frente ao front court do Miami Heat (a ausência de Udonis Haslem será sentida na pós temporada) e possivelmente Amare vs. Orlando.


Os Knicks, tal como estão actualmente construídos, serão eliminados na primeira ronda dos playoffs, impedindo uma grande surpresa. Orlando é a equipe contra a qual eles teriam a melhor chance e isso seria um caso de alta pontuação.


Qualquer talento que eles comercializem para chegar a Carmelo Anthony tem potencial para recuperá-los enquanto eles tentam montar uma lista competitiva. Eles não estão a um jogador de distância; eles são vários jogadores de distância. Ronny Turiaf é um power forward jogando a posição central.


Os Knicks precisam de pelo menos três desses quatro para melhorar: Center, Backup Point Guard, Defensive Shooting Guard e Defenders. Se eles não obtiverem três deles, eles precisarão de outro tipo de superstar para compensar o que falta.


Porque eles precisam ser capazes de dizer que podemos vencê-lo nos jogos mais próximos ou podemos acabar com você em jogos próximos. O superstar faz o primeiro e os jogadores fazem o segundo.


The Eddy Curry Contract e equipes que podem usá-lo.


O contrato de Eddy Curry pode ser o bem mais valioso que os Knicks têm. Este contrato grita alívio salarial para as equipes que estão na base da liga e não têm nem o talento do mercado para seguir em frente.


Esse contrato pode funcionar para obter ativos de outros clubes que precisam perder salário ou jogadores que estão ocupando muito espaço para pequenas equipes de mercado.


Se eles não fizerem mais nada, eles devem tentar gastá-lo nos Trailblazers de Portland para obter os direitos de Greg Oden, mesmo que eles aceitem um jogador. Sim, soa absurdo, mas se Greg Oden pode jogar em 80 por cento do que parecia ser, ele valeria a pena ter por perto. Além disso, seu contrato não é garantido.


O contrato Curry precisa ser usado; Esse é o meu ponto básico e, embora Oden se machuque toda vez que ele volta, ele parece tentador. Provavelmente é um risco muito alto, mas o contrato do Curry deve ser usado.


Os Charlotte Bobcats são um excelente exemplo. Se os rumores são verdadeiros e Jordan tem todos os seus jogadores no bloco comercial em troca de alívio salarial, então Stephen Jackson ou Gerald Wallace podem ser encontrados.


Jackson faz $ 19M + nas próximas duas temporadas e Wallace ganha $ 21M + e tem mais um ano nos próximos dois anos (e você deve assumir que ele estará exercendo sua opção de jogador).


Você sabe que Jordan adoraria se livrar de Diop, mas vamos ser honestos. Isso não vai acontecer. Ninguém vai comprar isso. O contrato de Diop coloca pressão financeira sobre os Bobcats para obter o salário fora dos livros.


Aquele contrato hediondo para um jogador que está severamente sub-executado é o maior problema dos Bobcats. A oportunidade aqui é conseguir um guarda veterano e artilheiro comprovado com apenas 3 anos de contrato.


Jackson é bem pago, mas significativamente menos que os jogadores com desempenho menor (baseado nos salários atuais).


Nova York poderia usar uma grande guarda para seu confronto no Oriente e, se eles estão ganhando, terá a receita para levar esse salário por alguns anos até que algo melhor apareça.


Gerald Wallace é um caso similar - mas o que ele traz é defesa. Jackson pode ser melhor, porque guarda é mais um problema do que atacar (embora Wallace possa jogar os dois).


Então, Charlotte deve ser interessante para eles, porque qualquer um desses jogadores pode criar a condição para o contrato de Curry ser absorvido por Charlotte ou por um terceiro time (como Denver).


Memphis é uma equipe que não precisa do auxílio salarial, mas assinou dois contratos realmente estúpidos (dado o tamanho e a receita do mercado). Mike Conley e Rudy Gay são pagos basicamente até o final dos tempos e ambos são pagos muito.


Não é tão ruim quanto o contrato com a marca Elton, o contrato de Iguadola, o contrato de Arenas, o contrato de Rashard Lewis ou o contrato de Curry, mas definitivamente "We Just Maxed Out Joe Johnson" é ruim. Bem, eles precisam de alívio salarial, mas estão presos com a maior parte do que têm.


A menos que você seja um time de elite, um deles tem que ir. Mas os recentes desenvolvimentos com O. J. Mayo é intrigante. Nova York poderia adquirir O. J. Mayo e para uma quantidade mínima de ativos e, em seguida, usá-lo como uma peça de comércio em outro lugar ou mantê-lo e carne fora a posição de dois guarda.


Também há equipes como Minnesota e Cleveland para negociar. Estas são as equipes que podem estar dispostas a deixar uma escolha de rascunho que o Knicks poderia usar muito ou, no caso de Minnesota, NY poderia adquirir os direitos de Ricky Rubio como PG de reserva.


Cleveland é tão sombrio que um jovem jogador que pode jogar agora com baixas exigências salariais é definitivamente uma escolha para eles. A necessidade de explorar algumas opções de baixo risco para reconstruir essa equipe.


Essas opções precisam ser exploradas:


Nova York deve realmente ligar para Memphis e Charlotte agora e ver o que está disponível. Estas são equipas que podem trabalhar em cenários onde todos saem ganhando e em busca de Carmelo Anthony, Memphis, Cleveland e Charlotte parecem os melhores parceiros comerciais.


Há algum negócio que faça sentido para Denver e Nova York?


Sim. Há alguns negócios que fazem sentido e que podem levar Melo a Nova York. Mas alguns são bastante exagerados.


Embora eu possa entender que Melo manifestou interesse em ir a Chicago, ainda me deixa perplexo que neste verão Carmelo estivesse fazendo de Nova York um de seus destinos desejados em oposição a Orlando. De qualquer forma, sua visão agora parece estar em Nova York e no Madison Square Garden.


Há alguns negócios que fazem sentido entre Denver e Nova York. Alguns com duas equipes e alguns com três ou quatro.


É tudo sobre o quanto Nova York quer desistir e quanto risco Denver quer assumir. A maioria dos cenários não parece estar a favor do Knicks a curto prazo.


Algumas delas podem ficar bastante envolvidas.


Jogando Fair. 3 equipes com linces: Knicks se canibalizados, mas mais fortes.


Knicks recebem: Anthony, Stephen Jackson, Gerald Henderson, Kwame Brown Nuggets recebem: Randolph, Gallinari, Azubuike, Fields e Masc Bobcats recebem: Curry, Shawne Williams, Landry Fields.


Neste caso, os Knicks estão bem mal servidos e mantêm Chandler. Eles pegam seu alvo primário (Melo) e substituem os jogadores de saída na posição de guarda com Jackson e Henderson.


Os dois podem marcar em uma disputa de escanteio e eles recebem algum tipo de centro fora do banco (mesmo que seja Kwame Brown por amendoim e nenhuma obrigação a longo prazo). Esse esquadrão combina um pouco melhor no leste.


Os Bobcats recebem Fields e Williams (jogadores de qualidade pelo menor custo possível), além de assistência salarial na próxima temporada.


4 Equipe Bonanza (Isso é feio.)


Knicks recebem: Anthony, Harrington, Stephen Jackson Nuggets recebem: Randolph, Chandler, Azubuike, Campos, Curry, Mason Grizzlies recebem: Gallinari, S. Williams Bobcats recebem: O. J. Mayo, Bill Walker.


Isso realmente não torna os Knicks melhores, mas todos podem se beneficiar desse comércio. Os Knicks estariam completamente esgotados, mas teriam uma boa formação inicial como jogadores principais e mais veteranos. Os linces viriam para o alívio salarial e o lado positivo de Mayo.


Memphis faria isso para mover Mayo, salvar um milhão e obter dois jogadores de qualidade. Denver se livraria do contrato de Harrington e conseguiria jogadores que efetivamente substituíssem a produção de Anthony (embora não sua presença).


Se Memphis precisa de Chandler para fazer isso, parece assim:


O que acontece com negócios simples? Apenas duas equipes?


Um comércio convencional é definitivamente ainda uma possibilidade. Carmelo segura o trunfo e pode ir a NYC se quiser mesmo. Denver só iria detê-lo por despeito. Difícil de ver qualquer outro motivo.


Knicks tentam puxar um rápido e Carmelo ajuda:


Knicks recebem: Anthony Nuggets recebem: Chandler, Walker, Fields, Curry (contrato que expira)


Não é exatamente um comércio ruim. Nuggets recebem alívio salarial e jogadores talentosos. Realmente, eles não são piores do que agora e pagam menos para estar nessa forma. E os Knicks desistem de um jogador, Chandler, que será substituído por um upgrade significativo.


Os Knicks podem fazer essa oferta, mas ela será rejeitada, a menos que não haja outras opções. É aqui que Carmelo segura as cartas.


Knicks se esgotam em um comércio de duas equipes: (Knicks se tornam fracos)


Knicks recebem: Nuggets de Anthony e Harrington recebem: Randolph, Chandler, Azubuike, Gallinari, Walker, Curry.


Os Knicks não precisam de Chandler se conseguirem Carmelo. No entanto, isso faz com que eles desistam de muito talento em todo o pacote. Se o Nuggets rejeitasse esse negócio, por causa do contrato do Curry, eles seriam estúpidos.


Randolph, Chandler, Azubuike, Gallinari e Walker Combined são melhores do que conseguir picaretas. Mas, isso provavelmente é ruim para Nova York, já que eles não têm escolhas daqui para frente.


Se isso não estiver na mesa, então Nova York não quer que Carmelo seja tão ruim quanto ele quer. É muito desistir.


NY Knicks deve estar explorando as opções de comércio para Carmelo Anthony?


Em julho deste ano, Carmelo Anthony enfrentará uma decisão que não apenas determinará o destino de sua carreira, mas também a fortuna imediata de sua atual franquia. Ou ele vai re-up com o New York Knicks e confiar Phil Jackson para entregar-lhe o sucesso que ele ainda tem que desfrutar ao longo de sua carreira de 10 anos, ou ele vai fugir da Big Apple em busca de uma perseguição do título mais imediata.


E, se a história recente dos Knicks lhes ensinou alguma coisa, é esperar o pior. Não ser deixado de mãos vazias se e quando 'Melo decidir saltar a cidade deve ser a principal preocupação de Nova York em direção à offseason.


Se Anthony avisar antecipadamente ao front office de Jackson que ele não está interessado em voltar, obviamente seria preferível que um sign-and-trade deixasse Melo andar por nada.


Se James Dolan ainda fosse o principal negociador da equipe, a equipe poderia não estar interessada em ajudar a saída de Anthony, não importando o quão lucrativo teria sido a reviravolta imediata da equipe. Felizmente para a equipe, Jackson certamente não irá operar sob esses princípios "comerciais" insignificantes e imaturos.


Para os Knicks estarem em uma posição vantajosa no futuro, Anthony teria que se contentar com menos que um salário máximo. Ao levar de US $ 18 ou 19 milhões - em vez de US $ 23 milhões para os quais ele tem direito -, ele estaria permitindo que a flexibilidade significativa de bonés do Knicks siga adiante.


Para Nova York: Primeiro, a boa notícia.


Anthony disse que levaria menos dinheiro para assinar novamente com um time do Knicks se isso significasse vencer. Durante o fim de semana All-Star em fevereiro passado em Nova Orleans, 'Melo abordou esse cenário, conforme transcrito por Ian Begley da ESPN New York:


Sem dúvida. Qualquer oportunidade que eu tenha para construir isso em Nova York, eu faria isso. Eu disse às pessoas o tempo todo, sempre digo: "Se eu pegar um corte de pagamento, eu serei o primeiro do [dono do Knicks] O Sr. [James] Os passos do Dolan dizendo" pegue meu dinheiro e vamos construir algo forte aqui " "


Agora, a má notícia.


Para Anthony fazer esse sacrifício, Jackson primeiro deve convencê-lo de que Nova York pode oferecer um sucesso semelhante ao que o Chicago Bulls ou o Houston Rockets podem balançar. Com essas equipes, Anthony pode entrar em uma caçada ao campeonato logo na próxima temporada, enquanto os Knicks estão construindo para disputar em 2015 e além.


Com Andrea Bargnani e Amar'e Stoudemire basicamente presos à folha de pagamento da próxima temporada, os Knicks serão eliminados independentemente da decisão de Anthony. O plantel da temporada 2014-15 - salvo um milagre imprevisto por Jackson - será muito parecido com o que foi montado no ano passado e que reuniu apenas 37 vitórias.


Com Chicago ou Houston, Anthony poderia ser a última peça de um time campeão. Um núcleo de Derrick Rose, Joakim Noah e Anthony certamente faria barulho no Oriente, e um trio de Delo-Howard-James Harden-Melo seria difícil de parar ofensivamente. Essas são as opções que Phil estará competindo neste verão.


Se Anthony levasse menos para ganhar em Nova York, alguém presumiria que ele levaria menos para ganhar em qualquer lugar. Isso basicamente equilibra financeiramente o campo entre Nova York e outros pretendentes. Nova York não será a única equipe a pedir que ele faça um sacrifício. But as 'Melo will soon find out while being courted by external options, other teams' situations will be much more appealing considering the earnings he'd be forfeiting.


As outlined by salary cap expert Larry Coon during a chat for Basketball Insiders, the Knicks will have a few options if they're convinced that Anthony is on his way out.


* They could mutually decide that Melo will opt-in for 2014-15, which will enable the Knicks to trade him at any time (such as at the draft). His new team can then work out an extension with him (and the restrictions relax six months after the trade).


* They could work out an extend-and-trade transaction.


* They could let him become a free agent, and work out a sign-and-trade. For example, if he wants to go to Chicago, the Bulls won’t have enough cap room to pay his full salary unless they clear some additional players off their roster. The teams could try to work out a deal where, say, Gibson & a first round pick come over for a signed-and-traded Melo.


Of course, if the team lets Melo become a free agent, there’s a chance he could sign somewhere else on his own and leave the team with nothing.


With 'Melo's new destinations being limited to teams that can both contend for a championship and are located in a larger market, Houston and Chicago stand as the two prime suitors for Anthony's services. According to the New York Daily News' Frank Isola, they'll both show interest in the seven-time All-Star.


Both teams would need to do some maneuvering to land Anthony. As it stands now, Chicago has no cap room this summer, though they're a Carlos Boozer amnesty away from freeing up a moderate chunk. Still, the Bulls would need to part with a combination of pieces to afford 'Melo, even at a discounted rate.


Houston has nearly $53 million of guaranteed 2014-15 salary tied into its four highest-paid players, which leaves no possibility of obtaining Anthony without dealing away significant salary.


In reality, if Anthony is set on departing for Chicago or Houston, the teams have little choice but to negotiate some sort of swap with Jackson's Knicks.


Now, for Phil's trade parameters.


In any deal, the Knicks aren't likely to add many players whose contracts extend through 2015. A bulk of the team's current roster comes off the books a year from now, lining New York up as a free-agency player that summer.


The Knicks will also be wise to request a haul that includes draft selections. The team won't be selecting in this year's draft or in 2016, and has just one selection each in 2015 and 2017.


Acquiring a pick in the 2014 draft—viewed as the deepest pool in more than a decade—would require Anthony opting into next year and then negotiating an extension with his new team after a trade on or near draft day. Chicago has three selections this year, while Houston has two. Though a more likely option will be waiting until July 1 to negotiate a sign-and-trade.


(Note: It's important not to think of these deals as the Knicks attempting to get equal value for Anthony. That ship sailed when they didn't trade him in February. These are simply New York's attempts to gather some assets moving forward.)


In a July sign-and-trade, Chicago will face the decision of amnestying Boozer or including him in a trade to the Knicks. They'd surely prefer the latter, and the Knicks may not be opposed either, with his contract expiring in time for their planned spending spree.


In addition to Boozer, Jackson could attempt to add Taj Gibson, Mike Dunleavy and a draft pick. Such a deal would allow for Anthony to make roughly $20 million next season.


Though Gibson is a favorite of Tom Thibodeau—Chicago was about five points per 100 possessions better with him on the floor this past season, per Basketball-Reference—Anthony would be a perfect fit with the Bulls as a power forward.


Alternatively, if Chicago manages to bring Nikola Mirotic over for next season along with Anthony, he'd act as a perfect 4 to space the floor for Anthony at the 3. Regardless, Gibson seems to be the odd man out.


Building a well-rounded team around Anthony isn't easy, but the Bulls seem to have the pieces to make it happen. They have strong perimeter defenders to cover 'Melo's flaws there, a worthy center that competes on both ends and a dominant point guard whom Anthony will respect and can rely on without hesitation.


The Knicks would love to include Raymond Felton in this deal, but if his putrid performance wouldn't turn the Bulls away, his pending legal status likely would. He was arraigned on two felony weapons possession charges last February, with trial set to begin on June 2.


Both Dunleavy and Boozer are on expiring deals, while Gibson is a valuable piece to build around for New York. After this move, the Knicks could have over $35 million to spend in free agency next summer.


The talent level in the deal obviously favors Chicago, but if Anthony is set on leaving New York, this swap would net the Knicks a few assets to build with post-2015 while maintaining significant spending room.


The Rockets don't possess the cap room necessary to land Anthony outright, but are strapped with the assets to make a sign-and-trade agreement happen.


Both Jeremy Lin and Omer Asik are set to make over $8 million each next season in the final year of their deals and would probably both need to be shipped north to make a deal work financially. Dolan likely wouldn't be thrilled at the notion of trading for a player who left the team two years ago, but Jackson's sense should overrule the owner's input.


Terrence Jones would be out of a starting job in Houston, as Anthony would slide in as the team's power forward. Jones could be included in the deal, to help financially and supply the Knicks with youth to build on.


The New York Post's Marc Berman suggested that Chandler Parsons would be a Knicks target this summer, but it's doubtful that Daryl Morey would deal away the 25-year-old, who will make less than $1 million next season, and has contributed more than seven win shares in each of the last two seasons. Aside from Anthony, that's the highest 2013-14 Knick win share total belonged to Tyson Chandler with 4.9).


Again, the Knicks would certainly look to package Felton into this trade, but basketball and/or legal troubles would likely derail their efforts.


Dan Feldman of ProBasketballTalk broke down the nature of potential negotiations between both sides. Morey has been heralded as one of the game's most revolutionary front-office minds, while Jackson—who could go down as the game's best coach ever—is a novice at constructing a roster.


The Rockets reportedly believe they can get Melo , but it would almost certainly take a sign-and-trade with the Knicks. What I’d give to be a fly on the wall in negotiations between the old-school Jackson and the analytical Daryl Morey. Those are two decision-makers coming at it from different perspectives, and that could make hashing out a deal difficult.


The negotiating table sure will get interesting during those talks, but if Houston is determined to land Anthony, Morey will need to part ways with some of his prized assets.


A Linsanity reprise at Madison Square Garden would have fans anxious, and would finally solve the team's issues at point, at least in the short-term.


Asik's arrival would likely mean the end of Chandler's New York run. The Knicks could attempt to pull off a deal with the Dallas Mavericks—who are interested in re-acquiring Chandler, according to ESPN's Marc Stein—and return a haul headlined by youth, such as Shane Larkin or Ricky Ledo and picks.


The 2014-15 Knicks could run out a young nucleus of Lin, Tim Hardaway Jr., Iman Shumpert, Jones and Asik. J. R. Smith, Felton, Stoudemire and Bargnani would still have to be part of the picture somehow, but it's clear that this would be a transitional year.


That Knicks team wouldn't win many games, but unlike this past year's disappointment, that wouldn't be an issue.


In the same fashion the Los Angeles Lakers tanked their way to a top lottery pick after losing out on Howard last summer. New York could use next season to build upon Anthony's departure and the fact that they actually own their first rounder in 2015 helps the cause, too.


They'd then have the option to re-sign Lin and Asik for the post-2015 era and would be able to make a run at significant free agents still that summer. If Lin and Asik are renounced, those Knicks could have as much as $40 million to spend in 2015.


Meanwhile, Houston would have Howard, Harden and Anthony locked up long-term, with Parsons and Patrick Beverley in the mix for the future as well. Harden and Anthony would create issues defensively for the Rockets, but once the kinks get worked out, that trio could be a powerhouse in Houston through the rest of the decade.


If Anthony leaves the Knicks, they'll surely be in for another disappointment next season. If at all possible, Jackson should look to collect any last-minute assets before his star's departure.


Even though the short-term payout wouldn't be desirable for much of the fanbase, it would ensure a smooth turnaround, potentially locking in a few building blocks to go along with a prized free agent or two next summer.


Though it may come off as partnering with the enemy, collaborating on a sign-and-trade deal would be the most painless way for New York to combat Anthony's potential departure.


Carmelo Anthony Trade Rumors: 7 Potential Landing Spots For the Knicks Star.


Published on January 17, 2017.


The Carmelo Anthony era in New York could finally be coming to an end. Carmelo Anthony trade rumors have been alive and well for the past few seasons, and with the New York Knicks again struggling mid-way through the 2016-17 NBA season, talk has started up again surrounding his future with the franchise.


Per reports, Melo and New York Knicks President Phil Jackson held a meeting on Tuesday to specifically discuss the star forward’s future with the franchise:


Phil Jackson met with Carmelo Anthony today and asked him if he wanted to remain with the Knicks, sources told ESPN.


Melo holds all the power in trade talks currently, as he has a no-trade clause in his contract and to this point has remained adamant that he’d like to remain with the Knicks. Even Melo may be slowing growing sour due to all of the losing however, and the latest conversation could potentially give real legs to all of those Carmelo Anthony trade rumors.


It’s unclear what was said during the meeting, but Jackson likely would love to see what he could get in return for Melo. The Knicks do have some solid young talent and a possible franchise cornerstone in big man Kristaps Porzingis, but they aren’t close to competing for a title as they stand.


At 32 years of age, Anthony may no longer be the difference-maker the Knicks need him to be, and it could make sense for both sides to come to a mutual divorce. The biggest question of all, of course, might come down to whether or not the Knicks can compute a big haul and an ideal landing spot for their star scorer.


Carmelo Anthony may be open to a trade if the right situation unfolds, but it may need to be a perfect situation. With that being said, let’s consider the seven most likely destinations if Melo ends up being on the move in the near future:


Where Could Carmelo Anthony Be Traded?


Sacramento Kings.


The Kings come in as the first realistic Carmelo Anthony trade suitor, just because Rudy Gay has an expiring deal and wants out and this team isn’t really going anywhere at the moment. They could be, of course, if they stop the DeMarcus Cousin trade talk and bring in Melo and get rid of the distraction that is Gay.


Sacramento would still have questions at point guard and shooting guard, but they’d fix the Rudy Gay problem and get an arguable upgrade in the process. It’s unclear what else the Knicks could get in a deal, but some picks and maybe a young player could help make it happen.


Atlanta Hawks.


Atlanta just unloaded Kyle Korver in a recent trade and had to talk down Paul Millsap trade rumors not too long after. That doesn’t point to a Carmelo Anthony trade, but it could.


The Hawks seem more inclined to start blowing what they currently have up, but they may not need to if they can bring in Melo and make a decent team even better. The pieces would be in doubt, but if they wouldn’t have to let go of Millsap or Dwight Howard, they could be suddenly looking at a very dangerous starting five.


The real issue here could be compensation on Atlanta’s end, although they do have some interesting young talent in Kent Bazemore, Malcolm Delaney and DeAndre Bembry.


Oklahoma City Thunder.


The Thunder have been good all year, but they haven’t been consistent or elite ever since losing Kevin Durant to free agency. They’ve seen nothing but inconsistency at small forward and power forward and if they traded for Melo, they could help themselves out by getting a scorer who can help at both spots.


OKC is already a playoff team without Melo, but with him they might have enough to compete for a title. They’d probably have to unload some solid prospects and picks for a shot at nailing this trade, however, and it’s arguable they just don’t have enough ammunition to make it happen.


Chicago Bulls.


The Bulls could be an interesting landing spot for three reasons: Melo almost went there before deciding to return to New York when he was last a free agent, the Bulls have some interesting pieces already and the Knicks and Bulls have already done some traded together.


All of that could make this work, but the Bulls would have to give up some interesting prospects to swing a trade that might not really help them all that much. They’d probably love to unload Rajon Rondo at this point, but he’s not a big enough draw. The likes of Doug McDermott, Bobby Portis and Nikola Mirotic would have to be dangled if a trade was at all possible.


The move would give the Bulls a boost in the starting five, but it really wouldn’t fix some serious issues they have at point guard and this trade could also sap any depth they currently have on the bench.


Boston Celtics.


Boston is a big trade option to consider, as the Celtics are very close to threatening the Raptors for the #2 seed in the Eastern Conference and really could be one more go-to player away from threatening both the Raptors and Cavaliers.


Carmelo Anthony to Boston rumors have been discussed in the past and this could be a great place for him to play out his current contract. It could take a lot to make it happen, but Jae Crowder and Marcus Smart seem to always be thrown into trade talks and the Celtics would probably part with the likes of Kelly Olynyk and/or Amir Johnson to pull a trade like this off, as well.


Boston also has some picks to unload, so they could be the most enticing destination when it comes to what Phil Jackson and the Knicks would like to do.


Toronto Raptors.


Melo would surely jump at the opportunity to go play with the Raptors, who can already defend and sport one of the most efficient offenses in the entire league. Anthony wouldn’t need to shoulder the scoring load all by himself and he wouldn’t move too far away, as the Raptors are just North of New York in Canada.


Toronto is already the second best team in the Eastern Conference and still have a hole at power forward next to Jonas Valanciunas. Melo playing power forward every game may not be ideal, but he’s proven he can be very effective there and especially gives Toronto a strong small ball look.


As far as winning is concerned this could be one of the best spots for Melo. The kicker could be what the Raptors give up. Luckily they have a plethora of young prospects to toss New York’s way. Jakob Poeltl, Lucas Nogueira, Terrence Ross and Bruno Caboclo are just a few names Toronto could toss into trade talks to try to facilitate a Melo trade.


Houston Rockets.


Houston is without a doubt a team to watch when it comes to Carmelo Anthony trade rumors, as we’ve seen Anthony’s name tossed around in Houston before and he’s also played under current Rockets coach, Mike D’Antoni.


Ryan Anderson has delivered mixed results as the starting four in Houston’s lineup, so there is an argument to be made that Melo would be a massive get for one of the league’s best offenses.


The Rockets aren’t broken, of course, so adding an iso scorer like Melo could potentially be a really bad move. However, if the Rockets could sacrifice a few picks and some prospects/veterans, it could also end up being the move that pushes them to the top of the NBA.


Outras opções.


These aren’t the only options. Several teams would be more ideal situations for Melo or there are bad teams that would love him to boost their offense or sell tickets. You can consider the Bucks, Grizzlies, Cavaliers, Clippers – and probably over half of the league – but the situation needs to be right and there needs to be proper compensation.


That’s why some of the options on our list won’t even work. Melo needs to waive his no-trade clause and work with the Knicks to find the right deal. For New York, that’ll be a team that gives them a nice haul for one of the game’s best scorers. For Melo, that will be somewhere he can win and still be remotely close to “the guy”.


Carmelo Anthony Trade Prediction.


Obviously the first course of action lies in Melo’s hands. If he denies any possible trades by not waiving his no-trade clause, then this recent meeting means nothing and the Knicks have their hands tied with what they can really do going forward.


Assuming Melo is sick of losing and wants to go play for a contender, of course, we can look at which Carmelo Anthony trade rumors come off as being most realistic. Any of these 10 we touched on are certainly possible (plus there’s always that Cleveland Cavaliers dream trade), but there’s only one that stands out above the rest: the Boston Celtics.


Whether the Celtics believe Melo can get them over the hump is yet to be determined, but he certainly can help relieve some of the scoring pressure from Isaiah Thomas. Jae Crowder doesn’t feel like a long-term fit with this team, anyways, and Boston is one of the few teams sitting on prospects and picks these days.


Boston could be holding out to land Gordon Hayward or someone else, but why wait? Melo is 32, but he’s not useless. He gives the Celtics one more true gamer, a clutch performer and a proven scorer. It’s worth wondering if he can be a winner with this team and settle into a defined role beyond just being “the guy”, but if the Celtics swing the deal, odds are they believe he can and will.


That still might not be enough to get the Celtics to the #2 seed or help them get past the Cavs, but they’re certainly not doing that as they stand. Pulling a trade for Melo could and if he goes, that’s probably the trade that goes down.


De volta à realidade.


Of course, none of this is happening, as Melo reportedly doesn’t want out:


Carmelo Anthony reaffirmed his desire to stay with Knicks in meeting with Phil Jackson today, league source tells @TheVertical.


Even more important, is the rumor that Melo would only be willing to waive his no-trade clause to go to the Cavaliers or Clippers.


As we touched on, those trades don’t make sense. The Cavs just won a title with their current team, got a shooter in Kyle Korver and will be getting J. R. Smith back before the playoffs. They don’t need or want Melo and they’d be stupid to swing a trade for him.


The Clippers would love to have Melo and aside from the Celtics – who make a ton of sense – they actually do make a little sense. Unfortunately, they have nothing to trade and their key players are about to hit free agency. A starting five of Chris Paul, J. J. Redick, Carmelo Anthony, Blake Griffin and DeAndre Jordan could be deadly, but what bench would the Knicks have if they swung a trade to make it happen?


The answer is none, and it’s quite likely they’d also have to unload Redick and/or one of their other stars to make it happen. Melo isn’t worth that at this point in his career and he’s really only a help if they can somehow get him, keep their depth and also not lose any of their key stars.


That probably means the Clippers and Cavs aren’t serious contenders when it comes to Carmelo Anthony trade rumors, and the latest information also likely kills any trade talk. Still, if Melo changes his mind, keep an eye on the Celtics.


Derrick Rose Trade Rumors: 5 Teams That Could Trade For the Knicks Star.


2017 NBA Trade Rumors: Jimmy Butler and 9 Star Players That Should Be Dealt.


Adrian Peterson Rumors: 5 Landing Spots For the Vikings Star Running Back.


Jimmy Garoppolo Rumors: Breaking Down the Odds for Jimmy G’s Top Landing Spots.


10 NBA Trades That Need to Happen Before the Deadline.


Carmelo Anthony realizes he’s still on the Knicks | Elsa/Getty Images.


Trading season is upon us! While the NBA trade deadline (February 23) is never quite as active as, say, the Major League Baseball trade deadline, there’s still fun speculation and a handful of deals that will go down. Ignore the stats in the big deals, because it’s often about way more than just points and rebounds. Bad teams look to shed salaries, rebuilding teams look to acquire assets for the future, and contenders look to shore up their roster for a playoff run. So who should be on the move? While not necessarily everyone that should be traded will be, we dug into the ESPN Trade Machine to take a look at 10 deals that make sense right now.


10. Greg Monroe.


Greg Monroe could use a change of scenary | Mike McGinnis/Getty Images.


Power forward Greg Monroe has quickly fallen out of favor in Milwaukee, just two seasons after signing with the team. He’s no longer in the starting lineup and playing just 21.8 minutes per game, with the team instead opting for a younger, quicker lineup on the court. But for a different team that needs a banger near the basket that can score and rebound, Monroe could be an asset. Because he can opt out after this season, leaving behind $17.9 million, it would be a major favor to Monroe to deal him somewhere that he can rebuild his value.


The Dallas Mavericks have a need for inside scoring, while the Bucks could stand to get more three-point shooting on their roster. A swap of Monroe for shooting guard Wesley Matthews could help out both teams in the short term, giving Milwaukee a better roster right now while providing more future cap space for the Mavs if Monroe does opt out this summer.


9. Carmelo Anthony.


Carmelo Anthony is happy in New York, but he could win somewhere else | Rich Barnes/Getty Images.


At one point, it looked like Carmelo Anthony wasn’t going anywhere. But after some escalating problems between Anthony and team president Phil Jackson, it now looks possible that ‘Melo might agree to move. But his home is in New York, where he forced a trade from Denver so many years ago. He even had an option to leave the pitiful Knicks in the summer of 2014 to sign with a then-prosperous Chicago Bulls team that had Derrick Rose, Joakim Noah, Taj Gibson, Jimmy Butler, and coach Tom Thibodeau. He chose to stay in New York then. But should he decide to waive his no-trade clause, Anthony’s options might be down to just the Cleveland Cavaliers.


The Cavaliers have lost Kevin Love for at least a month and a half, but a deal surrounding center Tristan Thompson and J. R. Smith could make sense for the Knicks. There would probably have to be draft assets heading to New York in any deal, but Thompson and Smith for Anthony, reserve point guard Brandon Jennings, and center Kyle O’Quinn works from a financial standpoint. The Cavs get assets to keep their championship dreams alive for now, while the Knicks dump Anthony and gain a strong, young center in Thompson.


8. Paul Millsap.


Paul Millsap may not finish the season with the Hawks | Kevin C. Cox/Getty Images.


There was some question about whether the Atlanta Hawks would actually move power forward Paul Millsap this year, but that was alleviated a bit when they surprised everyone and dealt away shooter Kyle Korver. Millsap is set to be a free agent, and recently head coach Mike Budenholzer has said that Millsap is staying put. But Atlanta could cash in now by dealing him to a true contender — sorry, Hawks fans — like the Utah Jazz.


Okay, so the Jazz aren’t a major contender in the difficult West. But as they’ve become better, power forward Derrick Favors has shown decline. He’s playing just 23.5 minutes per game this season and averaging just 9.2 points and 6.1 rebounds per game, he has dealt with injuries, and there have been rumors that he might be on the move. It might not be the best deal for Utah long-term, considering that Millsap could walk away for no return, but swapping the two forwards makes sense for both teams. The Hawks get an asset that’s signed through next season, while the Jazz get better now and get the inside edge on signing Millsap this summer.


7. Taj Gibson.


Taj Gibson of the Chicago Bulls tries to grab a rebound against the Los Angeles Lakers | Jonathan Daniel/Getty Images.


If the Cavaliers can’t trade for Carmelo Anthony, the trade deadline could lead them to the Chicago Bulls. Power forward Taj Gibson is coming up on free agency, costs considerably less than Millsap in dollars, and would also cost quite a bit less in trade assets. Gibson is having an underrated season in what has been an underrated career in Chicago, starting for the Bulls and averaging 11.6 points, 6.9 rebounds, and 51.9% shooting from the floor.


Cleveland really could use the frontcourt help, especially with the uncertainty around Love. They don’t have a ton of assets to give up, but with Gibson’s contract expiring this summer it really shouldn’t cost a whole lot. The salary of Iman Shumpert would make the deal work, and if that’s not palatable for the Cavs they could go with a package of Channing Frye and DeAndre Liggins instead. Chicago gains some badly needed outside shooting, while the Cavs get some toughness down low.


6. Rajon Rondo.


Rajon Rondo needs another chance somewhere else | Michael Reaves/Getty Images.


Let’s face it, signing Rajon Rondo was a head-scratcher from the start for a Bulls team that has been run over the last few years like a failing business just desperately trying to make a profit. The Bulls brought in a player that didn’t fit their personnel or their coach, simply because he seemed to be an upgrade. Spoiler alert: It hasn’t worked. Rondo is having one of the worst seasons of his career, when looking at points, assists, and shooting percentage. But you know who needs a backup point guard? The Cleveland Cavaliers.


This is where it gets crazy. The Cavs can acquire Jameer Nelson (the point guard they need) and Mike Miller from the Denver Nuggets in exchange for a first round draft pick and trade exceptions. The Bulls send Rondo to Denver along with their first round pick, and Denver sends back shooting guard Will Barton to open up playing time for 19-year-old Jamal Murray. Everybody wins.


5. Nerlens Noel.


Nerlens Noel has lost his playing time | Alex Goodlett/Getty Images.


There are two things that the Philadelphia 76ers have too much of: talented, young big men, and losses. They probably can’t do much about the latter this season, but they could fix their first problem by trading the forgotten man, Nerlens Noel. After averaging 11.1 points, 8.1 rebounds, and 1.5 blocks per game in 29.3 minutes in his second season last year, Noel has been limited to just 11 games this year — averaging 7.8 points, 3.5 rebounds, and 14.7 minutes per game. The former No. 6 overall pick in the 2013 NBA draft still has talent that could be best utilized elsewhere.


So what about the Portland Trail Blazers? They have a draft pick coming up that should be somewhat enticing for the 76ers. The Blazers could deal forward Noah Vonleh, starter Al-Farouq Aminu, and a top 5 protected draft pick to Philadelphia in exchange for Noel. That would give the Blazers quite the young core of Noel, Damian Lillard, C. J. McCollum, and Allen Crabbe.


4. Derrick Rose.


Derrick Rose of the New York Knicks dribbles the ball | Mike Stobe/Getty Images.


The Bulls surprised a lot of people when they were actually able to trade Derrick Rose last offseason, sending him to the Knicks in return for, essentially, useful players in Robin Lopez and Jerian Grant. Rose is on the last year of his “MVP contract,” making around $21 million this season. The Knicks are a disaster, however, and Rose’s recent headscratcher of leaving to go to Chicago to attend to a family matter without telling anybody exacerbates the problem. New York needs to compile assets to help build a competitive team, and somebody is probably interested in a half-season of Rose.


The Phoenix Suns currently have a logjam in their backcourt and some cap space, which could be a match. The Suns could dump Brandon Knight, a 25-year-old with career averages of 15.5 points, 4.4 assists, and 35.9% shooting from three-point range in exchange for Rose. Knight isn’t a perfect player, but he’s still young and might be able to develop with the Knicks in a way that he can’t while coming off the bench in Phoenix. The fact that Knight is signed to a relatively reasonable deal for the next three seasons makes this deal sensible for both sides.


3. Jahlil Okafor.


Jahlil Okafor puts up a shot in the post. | Jonathan Daniel/Getty Images.


Another player on the Philadelphia 76ers that needs a new home is center Jahlil Okafor. The number three overall pick from the 2015 NBA draft has been a bit of a disappointment in Philly, and with the bulk of big men on the roster it would be good for both parties if the 76ers could find a trade partner. That partner might be the New Orleans Pelicans.


The Pelicans, like the 76ers, aren’t going anywhere this season. Sending former Sixers point guard Jrue Holiday–who is set to be a free agent after this season–to Philadelphia along with a future protected first round pick might end up being enough for the Pelicans to swing bringing Okafor on board. This allows Anthony Davis to play more on the perimeter on offense and spreads the floor a bit more, which could help the team improve going forward. With how much cap space the 76ers have, the deal works in theory.


2. Ricky Rubio.


Ricky Rubio is constantly in trade discussions | Ronald Martinez/Getty Images.


It’s no secret that the Minnesota Timberwolves would like to move point guard Ricky Rubio. They have Zach LaVine (who is out for the season with a torn ACL) and Kris Dunn, who are the future of the team in the backcourt, and would desperately like to make a change and give Dunn — as well as fellow point guard Tyus Jones — time to develop. With Rubio signed for two more seasons and making $13.4 million this year, it might be hard to find a match for Minnesota.


But the Brooklyn Nets could be the one. Also a terrible basketball team, the Nets have found themselves trying to piece together whatever they can at the point — running Jeremy Lin and Spencer Dinwiddie out there. The Nets could take on Rubio’s salary, giving them a guy who really can’t shoot the ball but might be better for distributing to the other players on the roster. In return, the Nets could send veteran guard Randy Foye back to Minnesota.


1. Luis Scola.


Luis Scola’s minutes have dwindled in Brooklyn | Michael Reaves/Getty Images.


He’s an overlooked player because of his age and the team he plays for, but forward Luis Scola could still be of help to a team that needs some scoring in the post. On the season, the Nets’ big man is averaging just 13.4 minutes per game to go along with 5.1 points and 3.9 rebounds. Those aren’t big numbers, of course. But considering that the team acquiring him would owe just the remaining part of his one-year, $5.5 million contract, it wouldn’t be a stretch to find the 36-year-old a new home away from the tanking Nets.


The Houston Rockets could use the veteran forward. He’s familiar with the organization, having spent five seasons there to start his career, and would likely be amenable to a deal. Houston would love to unload the disappointing and expensive Corey Brewer, who is set to make $15.2 million over the next two seasons. Brooklyn could swap Scola for Brewer and the Rockets’ first round pick (it’s looking like it’ll be in the 25-30 range) and everyone would be happy with the outcome. The Nets would get a draft pick and Houston would get a player that can help now, plus $7.6 million in extra cap room the next two years.

No comments:

Post a Comment